Görgessen lejjebb

Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a BORSOD AGROKER Mezőgazdasági Termelőeszköz Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Székhely: 3434 Mályi, Kistokaji u. 1.; Cégjegyzékszám:05-10-000119; nyilvántartó bíróság: Miskolci Törvényszék; Adószám: 11072229-2-05; e-mail: info@borsodagroker.hu; telefonszám: 06-46/529-070) a továbbiakban: Eladó

által üzemeltetett www.digiker.hu oldalon (a továbbiakban: Weboldal) elérhető termékeinek (a továbbiakban: Termék(ek)) Vevő általi megvásárlására vonatkozó szerződési feltételeket tartalmazza.

Az Eladó fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában tájékoztathatja Vásárlóit, amelyet hírlevél vagy valamennyi Vásárlónak a Saját fiókjában megadott e-mail címre küldött értesítés tartalmazhat. Ilyen esetekben az Általános Szerződési Feltételek módosított változata megjelenik az oldalon.

Szerződés: az Eladó és a Vásárló között a Weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások értékesítése/megvásárlása tárgyában a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint, az Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre. 

A szerződéskötés nyelve: magyar.

1. A Megrendelés feltételei, annak menete

1.1. A Weboldalon történő Megrendeléshez a Vásárló jogosult a Weboldalon Saját fiókot létrehozni neve, e-mail címe és jelszó megadásával.

1.2.  A Weboldalon keresztül a Vásárló elektronikus úton Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.

Kosár 
A kosár tartalmát a kereső melletti “Kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti. Az oldal tetején megjelenő terméklistában módosíthatja a kosárba tett termékek mennyiségét, illetve törölheti a nem kívánt tételeket. A terméklista alatt találja a megvásárolni kíván termékek összértékét, szállítási és utánvét díjak nélkül. A bruttó összeg melletti szemeteskuka ikonnal ürítheti a kosarát. 
Amennyiben már van Digiker pontja, és szeretné felhasználni, itt válthatja be. Adja meg, hogy mennyi pontot szeretne beváltani, és kattintson a "Beváltom" gombra. Egy pont egy forint kedvezményt jelent az Ön számára a vásárlás végösszegéből. Ez a lehetőség csak regisztrált vásárlóinknak elérhető, bejelentkezés után. 
A kuponkódját is itt tudja felhasználni. Írja be a kuponkódot a kijelölt helyre (fontos, hogy a kis- és nagybetűket is pontosan írja be), majd kattintson a "Beváltom" gombra.  
A Kosár oldal alján a pontokkal és kuponkóddal csökkent fizetendő végösszeg jelenik meg. 
A kosár oldalon ki tudja választani a fizetési módot, a kiszállítás Önnek legkényelmesebb módját, a szállítási és számlázási címét, és meg tudja adni az elérhetőségeit. Regisztrált vásárlóink részére, amennyiben be vannak jelentkezve, a rendszer kitölti a szükséges adatokat, és egy kattintással választhatják ki a korábban megadott címek közül a megfelelőt.
Jelenleg az alábbi szállítási módok elérhetőek a Digiker webáruházban, webáruházas rendelés esetén: 
Magánszemélyeknek: házhozszállítás, a GLS által üzemeltett GLS CsomagPontok vagy személyes átvétel a Digiker mintaboltjában (3434, Mályi Kistokaji út 1.). 
Viszonteladóinknak: Borsod Agroker Zrt. kiszállítás (túrajárat), 24H Parcel Zrt., GLS General Logistics Systems, vagy TNT.  
Ha megrendelné a termékeket, ehhez szükséges, hogy fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket és hozzájáruljon adatai kezeléséhez (ezeket kérjük pipálja ki), majd kattintson a Megrendelem gombra. Ha tovább vásárolna, böngésszen a termékek menüpontban vagy írja be a keresett termék nevét a keresőbe. 

GLS Pont

Minimum súlyMaximum súlyMinimum értékMaximum értékSzállítási díj
0 gr1 000 gr0 Ft19 999 Ft990 Ft
0 gr5 000 gr0 Ft19 999 Ft1 990 Ft
0 gr40 000 gr20 000 Ft2 000 000 Ft0 Ft
5 001 gr10 000 gr0 Ft19 999 Ft2 500 Ft
10 001 gr20 000 gr0 Ft19 999 Ft2 990 Ft
20 001 gr40 000 gr0 Ft19 999 Ft3 290 Ft

Házhoz szállítás

Minimum súlyMaximum súlyMinimum értékMaximum értékSzállítási díj
0 gr1 000 gr0 Ft19 999 Ft990 Ft
1 001 gr2 000 gr0 Ft19 999 Ft1 250 Ft
2 001 gr5 000 gr0 Ft19 999 Ft1 500 Ft
5 001 gr10 000 gr0 Ft19 999 Ft1 700 Ft
10 001 gr15 000 gr0 Ft19 999 Ft1 900 Ft
15 001 gr20 000 gr0 Ft19 999 Ft2 250 Ft
20 001 gr25 000 gr0 Ft19 999 Ft2 500 Ft
25 001 gr50 000 gr0 Ft19 999 Ft3 900 Ft
50 001 gr75 000 gr0 Ft19 999 Ft6 000 Ft
75 001 gr150 000 gr0 Ft20 000 Ft19 999 Ft
0 gr500 000 gr20 000 Ft2 000 000 Ft0 Ft

Vásárlás megkezdése előtt nem szükséges regisztrálnia vagy belépnie a rendszerbe, azonban a vásárlás után járó pontjait csak akkor tudjuk Önnek jóváírni, ha bejelentkezik. Akkor tud bejelentkezni, ha már regisztrált.  
Regisztrálni a "Regisztráció" menüpont alatt van lehetősége. 
Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen vásárlási kötelezettséggel nem jár, áruházunkba bárki regisztrálhat, de a regisztráció nem jelent automatikus vásárlási lehetőséget.  
Az adatok megadása és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után, ha hozzájárult adatainak kezeléséhez, kérjük, nyomja meg a "Regisztrálok" gombot. 

A "Regisztrálok" gomb megnyomása után emailben küldünk Önnek egy linket, amelyre kattintva megerősítheti regisztrációját. 
Most már beléphet a webáruházba, és Ön is elkezdheti gyűjteni a Digiker Pontokat! 

Pontgyűjtés 
A Digiker pontok csak regisztrált, bejelentkezett vásárlóknak íródnak jóvá. Amennyiben a vásárló nincs bejelentkezve, a pontok nem kötődnek automatikusan a profiljához. A bejelentkezés nélkül leadott vásárlás esetén a vásárlás után adható Digiker Pontokat sajnos utólag nincs lehetőség a profilhoz adni. 
A bejelentkezés után történt vásárlás esetén a termékek (esetlegesen kuponkóddal, kedvezménnyel csökkentett) bruttó összértékének minden teljes 100 forintja után 1 Digiker pontot kap a vásárló.  
A postaköltség után nem írunk jóvá Digiker pontokat. 
A postaköltség nem fizethető Digiker pontokból. 

Kuponok 
A kupon a megjelölt dátumig érvényes, és (amennyiben ez nincs máshogy jelölve) csak egyszer használható fel. 
A kuponos kedvezmény más akciókkal, kedvezményekkel nem összevonható. Ha egy termékre már van érvényben akció és a vásárláskor beváltja a kuponját, akkor a kuponos és az akciós ár közül a kedvezőbb kerül kiszámlázásra. 
A Digiker pontot kuponos vásárlás esetén a kuponnal csökkentett vételár után kapja. 
Lemondott rendelés esetén a megrendelés után kapott Digiker pontokat levonjuk a felhasználói profilról. A lemondott megrendelés során felhasznált (és így vásárlásra lemondás miatt be nem váltott) Digiker Pontokat újra jóváírjuk a profilon. 

1.3.  A Vásárló jelen ÁSZF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést (ajánlat). A megrendelés folyamata közben a kosárban nem tud adatokat módosítani. Az adatok módosítása a Fiók menüpont alatt található lehetőségek valamelyikével lehetséges.

1.4. A Megrendelés véglegesítésével a Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével a Vásárló vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.

2. A Szerződés létrejötte, fizetési feltételek

2.1. Eladó a véglegesített Megrendelést e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolás a Vásárló ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza.

Amennyiben e visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást, amely értesítés magában foglalja a Vásárló által megrendelt Termékeknek a futárszolgálat részére való átadásáról szóló értesítést is.

A Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz e- mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a Megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű, és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.

2.2. Kiszállítás esetén utánvétes fizetésre vagy online bankkártyás fizetésre van lehetőség a Simple Pay elektronikus felületen keresztül. 

A bankkártyás fizetéshez átirányítjuk egy biztonságos bankkártyás fizető felületre. Kérjük, hogy a bankkártya adatai megadása és a "Fizetés" gomb megnyomása után ne zárja be a böngészőt, amíg az vissza nem irányítja Önt a webáruházba. Sikeres fizetésről automatikus visszaigazoló levelet küldünk.

Utánvétes fizetés esetén az áru átvételekor a futárnak kell a megrendelt termékek ellenértékét valamint a futárköltséget fizetni. Utánvétes fizetésnél a vásárolt termék ellenértékét, a szállítási díjat és a pénzkezelési díjat egy összegben a csomag kiszállításakor, a kézbesítő futártól vagy GLS Pont szolgáltatás esetén a megjelölt helyen történő átvétel előtt kell megfizetni. Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy utánvétes fizetés esetén a bankkártyás fizetési lehetőségről a 24H Parcel Zrt., GLS General Logistics Systems, vagy a TNT futárszolgálatok ügyfélszolgálatánál lehet érdeklődni. 

Személyes átvételnél lehetőség van online bankkártyás fizetésre a Simple Pay elektronikus felületen keresztül vagy az átvevőhelyen készpénzzel vagy bankkártyával. 

A Simple Pay felületén történő online bankkártyás fizetés választásával elfogadja, hogy a Borsod Agroker Zrt. felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. 

A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. 

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

2.3. Az online fizetések (online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) esetében az Eladó nem felel a Vásárlónál felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely a Vásárló által választott fizetési módtól, vagy a Vásárló kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). A Vásárló felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.

2.4.  Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Vásárló által leadott Megrendelést indokolás nélkül elutasítsa. Az Eladó jogosult továbbá arra, hogy a Megrendelésben szereplő Termékek mennyiségéből – a készlettől függően – kevesebbet igazoljon vissza. Erről a Vásárlót e-mailen értesíti. Ilyen esetben az Eladó a Vásárló által már kifizetett, azonban az Eladó által vissza nem igazolt Termékek vételárát a Vásárló részére visszatéríti.

2.5. Az Eladó a vételár visszafizetését az alábbi módokon vállalja:

  • Ha a Vásárló a Megrendelést online bankkártyás fizetéssel egyenlítette ki, úgy a visszafizetés is ilyen módon, a bankkártyát kibocsátó pénzintézet részére kerül visszatérítésre az Eladó – az online fizetést biztosító partneréhez intézett – kérelmére;
  • Ha a Vásárló a Megrendelést banki átutalással egyenlítette ki, úgy a vételár visszatérítése a Vásárló által megadott bankszámlára, banki átutalás formájában történik meg;
  • Ha a Vásárló a Megrendelést utánvétellel egyenlítette ki, és nem járul hozzá a vételár Vásárló által megadott bankszámlára történő banki átutalás formájában történő visszatérítéséhez, akkor a vételár visszatérítése postai úton történik.

2.6. Az Eladó a vételár visszatérítését visszatarthatja addig az időpontig, ameddig a megrendelt Termék visszajuttatása részére nem történik meg. A Vásárló köteles haladéktalanul (de legkésőbb a bejelentést követő 14 napon belül) intézkedni az elállásról szóló bejelentését követően a Termék visszajuttatásáról az Eladó részére.

2.7. Ha az Eladó a Vásárló által megrendelt Termék(ek) szállítását nem tudja teljesíteni, úgy erről köteles tájékoztatni a Vásárlót, és a Megrendelés ellenértékét 7 napon belül visszatéríteni részére, ha az kiegyenlítésre került, és a Vásárló is kifejezte és elfogadta a szerződés felbontásának tényét. A Felek megállapodhatnak a Megrendelés teljesítésének átütemezéséről és/vagy módosításáról is.

2.8. Az Eladó – a Vásárló egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:

  • amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;
  • amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partner nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;
  • ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek, vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;

2.9. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadók. .

2.10. Az Eladó megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0.- vagy 1.-Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Szintén nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, amennyiben a vásárláskori piaci viszonylathoz képest az adott termék vonatkozásában irreálisan alacsony ár kerül feltüntetésre. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért az Eladó felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

3. Termékek kiszállítása 

3.1 Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.

3.2 Az Eladó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.

3.3 Az Eladó a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.

3.4 Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.

3.5. A Termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt Termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a Termék észlelhető hibáiról. Amennyiben a Vásárló a csomag kibontásakor észleli, hogy a Termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, köteles a Termék, illetve Termékek átvételét megtagadni, és a Terméket – az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével – a futárral visszaküldeni.

3.6. A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.

3.7. Szállítás módja

3.7.1. Házhoz szállítás

A „Házhoz szállítás” kiszállítási mód választása esetén a termék(ek) súlyától függően társaságunk a 24H Parcel Zrt., GLS General Logistics Systems, vagy a TNT futárszolgálatok valamelyikével teljesíti el a rendelést a megadott szállítási címre.

3.7.2. GLS Pont

Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A csomagfeladásnál, kérjük, vegyék figyelembe a GLS CsomagPontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitvatartást megtalálják a GLS CsomagPont keresőben.

GLS CsomagPont kiszállítási mód választása esetén a súlyhatár 40 kg.

A kiszállítási díjakat az 1.2.-es pontban található táblázat tartalmazza.

3.7.3. Személyes átvétel

A vásárlónak a megrendelt termék személyes átvételére is lehetősége van, a Borsod Agroker Zrt. Mályiban található (3434 Mályi, Kistokaji út 1.) üzletében munkaidőben.

Személyes átvétel esetén nincs súlyhatár.

Személyes átvétel esetén a megrendelt termék átvételére várhatóan a rendelés leadását követő 72 órán belül sor kerül.

3.9 Viszonteladóinknak: 
Jelenleg kiszállítást Digiker autóval csak viszonteladó partnereink részére vállalunk a szerződés szerinti túrakör napján, vagy előzetes egyeztetés alapján. 

Nettó 100.000 Ft rendelési összeg felett ingyenesen teljesítjük a kiszállítást. 
Amennyiben a rendelési érték nem éri el a fenti összegeket, akkor a szállítási költség 2000 Ft + ÁFA. 

A kiszállítás ütemezéséről minden esetben tájékoztatást adunk a Vevőnek.

Rendelésfelvétel:

Viszonteladó partnereink megrendeléseit hétköznap 8.30 – 14.00 óra között fogadjuk az alábbi elérhetőségeken: 

  • Webáruház: www.digiker.hu. A webáruházon keresztül leadott viszonteladói rendelésekhez előzetes regisztráció szükséges.
  • E-mail: hello@digiker.hu 
  • Telefon: 06-20/456-9242

Kézzel írott rendelés esetén kérjük fokozottan figyeljenek az olvashatóságra.  

Fentiek figyelembevételével megelőzhetővé válik a félreértésekből adódó reklamáció. 

Digiker Vevőszolgálat 

4. Számla

4.1. A Weboldalon szereplő Termékek árai forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t, valamint a környezetvédelmi termékdíj-köteles termékek esetén a környezetvédelmi termékdíjat.

4.2. A számlán minden rögzített Megrendelés esetében feltüntetésre kerül a megvásárolni kívánt Termékek vételára, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. Az Eladó – a hatályos jogszabályoknak megfelelő – számlát állít ki a megrendelt és kiszállításra kerülő Termékekről. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához minden, rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – rögzítsen. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására.

4.3. A Termékek megrendelése esetén a Vásárló részére a fizetendő szállítási díjról külön számla kerül kiállításra.

Mind a Termék díjáról készült számlát, mind pedig a szállítási díjról szóló számlát Eladó a Termék kézbesítésével egyidejűleg bocsát a Vásárló rendelkezésére.

4.4. Bankkártyás fizetés menetének leírása:

A webáruházban kiválasztjuk az árut, fizetési lehetőségek közül kiválasztjuk az ’Online bankkártyás fizetés az SimplePay rendszerén keresztül’ opciót, és rákattintunk a megrendelés gombra.

Ezt követően átkerülünk a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol első lépésként meg kell adnunk a kártyaadatokat (kártyaszám, kártyán szereplő név, lejárat (hónap/év), CVC-kód, amennyiben van ilyen a kártyánkon). Kérjük, minden esetben győződjön meg róla, hogy valóban a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára került-e, és amennyiben nem, ellenőrizze, hogy a tranzakciót lebonyolító más weboldal rendelkezik-e a szükséges biztonsági protokollal.

A kártyaadatok megadása után a „fizetés” vagy más hasonló gombra kattintva elindíthatjuk a tranzakciót. A kereskedőnek jogi kötelezettsége, hogy minden járulékos költségről informálnia kell minket, még a fizetés előtt, tehát csak olyan összeget fizessünk ki, amit elfogadtunk. A fizetést követően visszatérünk a webáruházba vagy a szolgáltató oldalára, ahol, illetve e-mail útján a tranzakció eredményéről minden esetben visszaigazolást kapunk. Bankkártyás fizetés esetén, a sikeres tranzakció után (vagyis, ha a bankkártyát elfogadták, azaz érvényesnek és elegendő fedezettel ellátottnak minősítették), a bank elindítja a számlánk megterhelését. A terhelés összege megegyezik az áru vagy szolgáltatás tranzakció során feltüntetett és jóváhagyott ellenértékével.

5. Elállás

5.1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján 14 napon belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban rögzítettek szerint.

5.2. Kormányrendelet alapján a Vásárlót (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga) illeti meg. A Vásárló ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben, indokolás nélkül gyakorolhatja

5.3. Az elállási jog az Eladóval szemben illeti meg a fogyasztónak minősülő Vásárlót, azaz azzal szemben, akitől a terméket vásárolta. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

5.4. Az elállási jog

  • egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől
  • több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől
  • több tételből/darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott/átvett tételnek vagy darabnak az átvételétől

számított 14 naptári napon belül gyakorolható. A Vásárlónak nem szükséges indokolnia, miért kíván elállni a szerződéstől.

5.5. Az elállási jogát a Vásárló a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele.

A Vevő elállási jogát egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak az Eladó részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja. Ha az Eladó a termék terméklapján biztosít lehetőséget az elállási nyilatkozat megtételére, a Vásárló elállási nyilatkozatát ott is megteheti. Ebben az esetben az Eladó a nyilatkozat megérkezését visszaigazolja. A nyilatkozatból egyértelműen ki kell tűnnie a Vásárló elállási szándékának.

5.6. Amennyiben a Vásárló jelezte az Eladónak elállási szándékát a Terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak). Az Eladó mindaddig visszatarthatja a vételárat, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

5.7. A termék visszaküldésének költségét a Vásárló viseli.

5.8. Ha a megrendelt terméket a Vásárlónak kifuvarozták, az Eladó azt saját költségén fuvarozza vissza, ha a termék jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

A Vásárló felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet az Eladó részére köteles megtéríteni.

5.9. Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni a Vásárló részére a termék vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt a Vásárló fizette) a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha a Vásárló kifejezetten beleegyezett abba, hogy az Eladó más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban a Vásárló az Eladó által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módot választott, az Eladó nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és a Vásárló által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) Az Eladó mindaddig visszatarthatja a vételárat, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. 

5.10. Az elállási jog nem gyakorolható az alábbi termékeket/szolgáltatásokat illetően:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha az Eladó a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát

5.11. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/ vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 30 napos termék- visszaküldéssel való visszaélést illetően. Az Eladó ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükségesnek látja, az illetékes hatóságok felé továbbítja az ügyet.

6. Jótállás, szavatosság

6.1. Minden értékesített Termék rendelkezik a hatályos jogszabályoknak és a gyártók kereskedelmi gyakorlatának megfelelő jótállással. A Weboldalon új, eredeti csomagolású, ellenőrzött forrásból származó Termékeket, gyártói engedéllyel forgalmaz.

6.2. Az Eladó által értékesített Termékek esetében a Vásárló a szállításkor minden olyan Termékre, amely jótállással rendelkezik, különálló jótállási jegyet kap. Az Eladó partnereitől vásárolt Termékek jótállását az adott Termék jótállási jegyén feltüntetett engedélyezett szerviz vagy az Eladó biztosítja.

6.3. Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a termékszavazatosságnál és kellékszavatosságnál meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

6.4. A Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben a Ptk.-nak megfelelően kellékszavatossági igényt érvényesíthet. fogyasztónak minősülő Vásárló esetén az Eladó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Eladó érvényesíteni már nem tudja.

6.5. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

6.6. A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az nem kérte, illetve nem kérhette, igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.7. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Vásárló megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Eladó adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

6.8. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül, fogyasztónak minősülő Vásárló legkésőbb 2 hónapon belül köteles a hibát az Eladóval közölni.

6.9. Fogyasztónak minősülő Vásárló esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.10. Fogyasztónak minősülő Vásárló ingó dolog (Termék) hibája esetén - választása szerint - kellékszavatosságnál meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog (Termék) gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.A Felek felelőssége

7.1. A Vásárló felel a Saját fiókjába történő belépésért, annak adott esetben történő automatikussá tételéért és a belépéshez szükséges jelszó meghatározásáért, megadásáért, valamint annak harmadik személy részére történő esetleges továbbításáért, hozzáférhetővé tételéért. Az ezekből eredő mindennemű felelősség a Vásárlót terheli. A Saját fiókból leadott megrendelésért és az ahhoz kapcsolódó mindennemű, vásárlói oldali tevékenységért a Saját fiók tulajdonosa felel, az Eladó e tekintetben felelősségét kizárja.

7.2. Az Eladó nem vonható felelősségre a Vásárlót vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely az Eladó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a Termékek használatából ered. Az Eladó nem felel a Termékekben a futárszolgálat részére történő átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.

7.3. A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.

8. Egyéb rendelkezések

8.1. A Weboldalra bármely Vásárló beléphet. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Vásárlónak a Megrendelés leadásához való jogosultságát és hozzáférését vagy valamely fizetési mód választását majd alkalmazását korlátozza, amennyiben az adott Vásárló a Weboldalon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a Weboldal zavartalan működését és/vagy tevékenységével az Eladónak kárt okozhat. Ezen esetben az Eladóhoz fordulhat, ahol a korlátozás(ok) indokairól tájékoztatást kap.

8.2. A Weboldalon feltüntetett Tartalom, különösen a Termékek leírására használt információ nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják, a Weboldalon szereplő képek csupán illusztrációk. Az Vásárló részére bármely kommunikációs eszköz (elektronikus, telefon stb.) útján küldött vagy a Vásárló által belépés, látogatás és/vagy böngészés útján szerzett semmilyen Tartalom nem képezi az Eladó szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét és/vagy – amennyiben létezik ilyen – a Tartalom átküldését lebonyolító Eladó alkalmazott/megbízott szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét, ezen Tartalom vonatkozásában.

8.3. Az Eladó a Megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg a Vásárló előzetes és/vagy egyidejű tájékoztatásával. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. Az Eladó azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.

8.4. A Vásárló által az Eladónak szolgáltatott bármely jellegű információt az Eladó bizalmasan kezeli, azt csak jelen ÁSZF-ben rögzítettekkel összhangban oszthatja meg harmadik személyekkel.

8.5. A Vásárló a Megrendelés/Szerződés vonatkozásában nem ad semmilyen nyilvános nyilatkozatot harmadik személyek részére az Eladó előzetesen adott írásos hozzájárulás nélkül.

8.6. Azzal, hogy a Vásárló információkat és adatokat közöl a Weboldalon, biztosítja az Eladónak az azokhoz való korlátlan és visszavonhatatlan hozzáférését, továbbá ezen információk vagy adatok feletti használati, másolási, módosítási, átküldési és terjesztési jogot. Ugyanakkor a Vásárló egyetért azzal, hogy az Eladó szabadon használhatja azokat az ötleteket, koncepciókat, know-how-t vagy technikákat, amelyeket a Weboldalon keresztül ismertetett.

8.7. HÍRLEVÉL leiratkozás, feliratkozás technikai útmutató

A Felhasználó/ Ügyfél /Vásárló bármikor leiratkozhat az üzemeltető Kereskedelmi Értesítéseiről az alábbi módokon:

  • a Kereskedelmi Értesítésben leiratkozási linkre kattintva;
  • vagy e-mail útján kapcsolatba lépve az Eladóval.

8.8. A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

8.9. Tárhelyszolgáltató adatai

Netmarker Kft. 1115 Budapest, Csóka utca 3/a 1. em. 55., Cégjegyzékszám: 01-09-876616, Adószám: 13851590-3-43, Telefon: +36206617407, e-mail cím: support@netmarker.eu. 

Digitális adattartalom működése, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedések:

  • Szervereink a Hetzner GmbH németországi adatközpontjában vannak.
  • Fizikai hozzáféréssel kizárólag a hosting cég dolgozói rendelkeznek, akik éjjel-nappal biztosítják az esetleges meghibásosodott hardver eszközök cseréjét is.
  • A szerverekhez kapcsolódó konzol és hardver management rendszer csak biztonságos kapcsolaton elérhető és kétfaktoros hitelesítéssel védett.
  • 24/7 távfelügyeleti és riasztó rendszert használunk, ami néhány percen belül riasztja az operátorokat az esetleges leállásról.
  • A szervereken belül az adatok tükrözve, két példányban tárolódnak.
  • A gépek webes távoli management rendszerei kombinált kulcs és jelszó alapú azonosítással védettek.
  • A kódolt és integritás védett biztonsági mentések naponta egy távoli szerverre másolódnak, ahol a napi mentések egy hétig, a heti mentések egy hónapig elérhetőek.
  • Szervereink nem nyilvános portjait tűzfal védi és az ismételt belépési próbálkozásokat automatikusan a tűzfal segítségével kitiltjuk.
  • Minden szolgáltatás támogatja az SSL/TLS alapú biztonságos kommunikációt.

9. Panaszkezelés 

9.1. Jelen Szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó.

9.2. Panaszával élhet e-mailben, telefonon keresztül, valamint postai úton a fent megadott elérhetőségek valamelyikén. Regisztrált felhasználó a webáruház “Reklamáció” menüpontján keresztül elérhető bejelentő űrlap kitöltésével is beküldheti a panaszát. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a a beérkezését követően 30 napon belül érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt az Eladó - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját az Eladó indokolni köteles.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az Eladó köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. az Eladó nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén panaszával a kormányhivatalokhoz fordulhatnak, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz. 

Az egyes kormányhivatalok és azon belül a fogyasztóvédelmi feladatot ellátó szervezeti egység elérhetőségei a http://www.kormanyhivatal.hu/hu oldalon találhatóak. 

Az illetékességet a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII.2.) Korm. rend. 2/A.§-a határozza meg.

Az illetékességet elsősorban a fogyasztó lakóhelye határozza meg, erről a http://www.kormanyhivatal.hu/hu weboldalon tájékozódhat.

9.3. Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. Panasz elutasítása esetén az alábbi békéltető testületekhez fordulhat (lakóhelye, vagy tartózkodási helyének) megfelelően:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532
  • Fax száma: (76) 501-538
  • Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
  • E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
  • Fax száma: (66) 324-976
  • Elnök: Dr. Bagdi László
  • E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
  • Fax száma: (46) 501-099
  • Elnök: Dr. Tulipán Péter
  • E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

  • Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Telefonszáma: (1) 488-2131
  • Fax száma: (1) 488-2186
  • Elnök: Dr. Baranovszky György
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
  • Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
  • Fax száma: (62) 426-149
  • Elnök: Dr. Horváth Károly
  • E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
  • Telefonszáma: (22) 510-310
  • Fax száma: (22) 510-312
  • Elnök: Dr. Vári Kovács József
  • E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
  • Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
  • Fax száma: (96) 520-218
  • Elnök: Horváth László
  • E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
  • Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
  • Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
  • Fax: 06-52-500-720
  • Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
  • E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
  • Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
  • Fax száma: (36) 323-615
  • Elnök: Dr. Gordos Csaba
  • E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
  • Telefonszáma: (56) 510-610
  • Fax száma: (56) 370-005
  • Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
  • E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefonszáma: (34) 513-010
  • Fax száma: (34) 316-259
  • Elnök: Dr. Rozsnyói György
  • E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
  • Telefonszám: (32) 520-860
  • Fax száma: (32) 520-862
  • Elnök: Dr. Pongó Erik
  • E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
  • Telefonszáma: 06-1-269-0703
  • Fax száma: 06-1-269-0703
  • Elnök: dr. Csanádi Károly
  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
  • Telefonszáma: (82) 501-000
  • Fax száma: (82) 501-046
  • Elnök: Dr. Novák Ferenc
  • E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
  • Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
  • Fax száma: (42) 420-180
  • Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
  • E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
  • Telefonszáma: (74) 411-661
  • Fax száma: (74) 411-456
  • Elnök: Dr. Gáll Ferenc
  • E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
  • Telefonszáma: (94) 312-356
  • Fax száma: (94) 316-936
  • Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
  • E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
  • Telefonszáma: (88) 814-111
  • Fax száma: (88) 412-150
  • Elnök: Dr. Vasvári Csaba
  • E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
  • Telefonszáma: (92) 550-513
  • Fax száma: (92) 550-525
  • Elnök: Dr. Molnár Sándor
  • E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye állapítja meg. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. Ha több fogyasztó közösen terjeszt elő kérelmet, bármelyik kérelmezőre illetékes testület valamennyi kérelmezőre nézve illetékes.

9.4. Eladó székhelye szerinti békéltető testület a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület (Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1., Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870, Fax száma: (46) 501-099, Elnök: Dr. Tulipán Péter, E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu).

9.5. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.

ÁSZF letöltése PDF formátumban

 

Nortene KIT CLIMAFILM 40+50 µm fólia alagút tartozékokkal - 1,2 x 3,5 m - színtelen - 130006
9.260 Ft
Metszőolló kovácsolt Carpa 21cm 1121976
2.494 Ft
Solo by AL-KO Motoros kapa MH 7505 VR 127321
259.900 Ft
Ágvágó Többf. Teleszk. alum. RÁV. 36404 1402
8.730 Ft
Fiskars PowerGearX™ metszőolló, rávágó (L) PX93 - 1023629
10.300 Ft
Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkreFeliratkozás után értesülést kap az újdonságainkról, legújabb hasznos ötleteinkről. A hírlevélről bármikor leiratkozhat.